انواع ابزارهای جعبه ابزار مدیریتی شما

انواع ابزارهای جعبه ابزار مدیریتی شما :

 انتظار اطاعت : انتظارات خود را از دانش‌آموزان می‌توانید به صورت زیر بیان کنید:

هنگام توصیه به دانش‌آموزان به جای لطفا در اول جمله، از واژه ممنونم در پایان جمله استفاده کنید. با این کار به دانش‌آموز می‌گویید آنقدر مطمئنم درخواستم را انجام می‌دهی که از قبل از تو تشکر می‌کنم.

بی‌توجهی عمدی: این ترفند به معنی نادیده گرفتن رفتار نامناسب نیست بلکه به این معنی است که تصمیم می‌گیرید کدام رفتار دانش‌آموز را می‌توان نادیده گرفت و برای چه مدت و در چه مواقعی، و بهترین زمان وقتی است که همه کلاس متوجه این موضوع می‌شوند.

پیش از هشدار دادن نصیحت کنید: این شیوه در مورد دانش‌آموزان کم سن و سال‌تر شکل یک نصیحت دوستانه پیدا می‌کند، همچنین فرصتی ایجاد کنید تا قبل از اینکه به روشهای مستقیم‌تر متوسل شوید مسئولیت کار را متوجه خود دانش‌آموز کنید. مثال: اگر کتابها را سر جای خود نگذاریم ، دفعه بعد نمی‌توانیم آنها را پیدا کنیم.


ادامه مطلب ...

فراخوان دریافت مقاله


فراخوان دریافت مقاله

پژوهشگران محترم خواهشمند است مقالات صرفا علمی پژوهشی خود را حداکثر تا تاریخ 31/2/1392 طبق فرمت نشریه آماده و به آدرس ieaajournal@yahoo.com  ارسال نمایند

مقالاتی که طبق فرمت نشریه ارسال نشده باشند از روند بررسی خارج خواهند شد.

پس از دریافت مقاله اعلام وصول خواهد شد. تمامی مقالاتی که اعلام وصول می شوند در روند بررسی نشریه قرار خواهند گرفت و حداکثر طی زمان 6 ماه اعلام نتیجه خواهد شد. بنابراین از نویسندگان محترم خواهشمند است از پیگیری های مکرر اجتناب ورزند چرا که این امر موجب کندی در روند کار خواهد شد و همکاران ما در کادر اجرایی به جای اینکه به امور مربوط به نشریه بپردازند باید وقت خود را جهت پاسخگویی به  شما عزیزان سپری کنند.

زینب صادقی

مدیر کمیته نشریات انجمن مدیریت آموزشی ایران

 دانلود فرم تعهد نامه نویسندگان

دانلود شرایط پذیرش مقاله

منبع:
مدیر کمیته نشریات انجمن مدیریت آموزشی ایران
در صورت هرگونه سئوال می توانید با ایمیل
ieaajournal@yahoo.com ارتباط و در میان بگذارید.